Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας.
Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε:
Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας.
Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας.
Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα.
Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα! •ISBN: 9789604617043 •Συγγραφέας: Lauren Anderson •Εκδότης: Κλειδάριθμος •Μορφή: Μαλακό εξώφυλλο •Αριθμός σελίδων: 143 •Διαστάσεις: 21x14 •Έτος έκδοσης: 2016
1-3 εργάσιμες ημέρες αν είναι άμεσα διαθέσιμο το βιβλίο. Σε νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος μπορεί να φτάσει μέχρι τις 5-10 εργάσιμες μέρες.
• Καταθέτοντας το ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό • Πληρώνοντας τον Courier που θα σας φέρει την παραγγελία • Απευθείας πληρωμή στο κατάστημα (για παραλαβές από το κατάστημα) • Με χρεωστική/πιστωτική κάρτα